سایت دانلود پایان نامه های رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک

قسمتی از متن پایان نامه :

شهرت

شهرت یک شرکت یعنی تصور مشتری در مورد این که ارائه دهنده خدمت چقدر صادق می باشد و چقدر به مشتریانش توجه می­کند. به گونه کلی، شهرت خوب به ایجاد اعتماد در مشتریان کمک می­کند؛ پس شهرت خوب یک شرکت می­تواند این احساس مطلوب را به سایر محصولاتش نیز منتقل کند.

زمانی که مشتری نتواند محصولات یا خدمات را با در نظر داشتن ویژگی­های ممتایز کننده­شان تشخیص دهد و از هم تفکیک کند، شهرت شرکت می­تواند تأثیر تسهیل کننده ای در تصمیم گیری­های خرید وی داشته باشد (لیو و وو[1]، 2007، 135).

در ارتباط با ویژگی های تجارت اجتماعی، اولین ویژگی شهرت شرکت تجارت اجتماعی می باشد، و به معنی میزانی می باشد که مصرف کنندگان عقیده دارند یک شرکت در مورد مشتریانش صادق و متعهد می باشد. یک شرکت که دارای شهرت و تصویر خوبی می باشد، از سطح بالاتری از اعتماد مشتریان برخوردار خواهد بود. به علاوه شهرت خوب، دارایی ناملموس و معتبری برای بسیاری از فروشندگان الکترونیک به شمار می رود و پتانسیل بالایی را به مقصود افزایش اعتماد در مشتریان ایجاد می کند (پارک و همکاران[2]، 2012، 306).

پس ایجاد شهرت مثبت برای موفقیت شرکت های فعال در تجارت اجتماعی بسیار مهم می باشد زیرا شرکت های بسیاری در این عرصه در حال فعالیت و رقابت هستند. کوفاریس و هامپیتون – سوسا[3] (2004) اظهار کردند که درک مصرف کنندگان از شهرت یک سایت تجارت الکترونیک، تأثیر کلیدی در ایجاد اعتماد آنان به سایت بازی می کند. پس شهرت خوب باعث افزایش اعتماد مشتریان می گردد. به علاوه اینکه شهرت یک شرکت اغلب توسط مصرف کنندگان به اشتراک گذاشته می گردد و پس تأثیر مهمی در تقویت اعتمادشان دارد. مطالعات مربوط به تجارت الکترونیک نشان دهنده روابط نزدیک بین شهرت و اعتماد می باشد. کاربران تجارت اجتماعی، شهرت یک شرکت را به عنوان فاکتور مهم در ارزیابی اعتمادشان به شرکت، در هنگام خرید محصولات و خدمات بسیار مهم و موثر می دانند (کیم و پارک، 2013، 323)

[1]-Liu and Wu

[2]-Park et al

[3]-Koufaris & Hampton-sosa

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

هدف اساسی این پژوهش پاسخ به این سوال می باشد که وبلاگ یک شرکت در شبکه اجتماعی مانند فیس بوک چگونه اعتماد خریداران را افزایش می دهد.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید