سایت دانلود پایان نامه های رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک

قسمتی از متن پایان نامه :

کیفیت اطلاعات

کیفیت اطلاعات به اطلاعات درست، کامل و دست اولی تصریح دارد که توسط یک سایت برای مشتریانش فراهم می گردد. خریداران آنلاین، وابسته به اطلاعات موجود در سایت هستند؛ به خاطر اینکه آنها منابع محدودی از اطلاعات راجع به محصولات و خدمات در اختیار دارند.

پس مصرف کنندگان معمولاً گرایش به سایت هایی دارند که اطلاعات به موقع و درستی را ارائه می دهند. در این ارتباط فانک اما[1] (1999) اظهار کردند که کیفیت اطلاعات، تاثیر مستقیمی بر اعتماد مشتریان به شرکت های آنلاین دارد. همچنین لیائو و همکاران[2] (2006) متوجه شدند وب سایتی که اطلاعات با کیفیت بالایی راجع به محصولات و خدمات ارائه می دهد باعث می گردد که به عنوان یک شرکت آنلاین قابل اعتماد شناخته گردد. کیفیت اطلاعات برای سایت های تجارت اجتماعی اهمیت بیشتری دارد تا سایر سایت های تجارت اجتماعی؛ به دلیل اینکه اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات در سایت های اجتماعی، توسط مشتریانی که این محصولات و خدمات را از این سایت ها خریده اند فراهم می گردد که به عنوان فیدبک آن را در اختیار سایر مشتریان قرار می‌دهند. این نشان می دهد که یک شرکت تجارت اجتماعی که اطلاعات به موقع، قابل درک درست را برای مشتریان فراهم می آورد، احتمالاً اعتماد مصرف کنندگان را بدست می آورد و اینکه این اعتماد مشتریان را برای خرید از شرکت و پیشنهاد آن به سایر مشتریان تشویق می کند. کیم (2011) به این نتیجه رسید که کیفیت اطلاعات یک عامل تعیین کننده کلیدی در اعتماد مشتریان به تجارت اجتماعی به شمار می رود (همان منبع، 324).

[1]-Fung & Lee

[2]-Liao et al

 

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

هدف اساسی این پژوهش پاسخ به این سوال می باشد که وبلاگ یک شرکت در شبکه اجتماعی مانند فیس بوک چگونه اعتماد خریداران را افزایش می دهد.

 

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید